13 jan 2012

Bloggen schmoggen.

Ik ben er nog niet uit. Ik weet het gewoon niet. Is bloggen wel iets voor mij? Naar mijn idee is het totaal niet interessant om te lezen met wat voor problematiek de gemiddelde blogger dagelijk te kampen heeft. Hmm, waarom ben ik dan al 3 uur van mijn kostbare tijd aan het verspillen met het lezen van de blogs van totaal onbekenden? Heus niet alleen omdat ik teveel tijd heb tijdens stage. (Nouja, wel de voornaamste reden eigenlijk) Ik vind het geloof ik wel interessant en het is een leuke manier om nieuwe inspirerende dingen te ontdekken.

De laatste maand is er een wereld voor mij open gegaan; de wereld van fora, blogs en andere communities. Ik heb veel gelezen, geleerd en mijn woordenschat heb ik dan ook flink kunnen uitbreiden.

DIY, Tumblr, RSS, RSS Feed, Dashen, HTML, Doodling, Scrapping.. en ga zo maar door.

Je zou denken 'Fijn Mels!'. Klopt, is ook heel fijn. Ik ben echter iemand die normaliter geen half werk levert. Ik wil als NewB/ N00b óók zo'n mooie header en een DIY-template. Ik wil óók mijn eigen domeinnaam voor zoveel euro per jaar. (Ondanks dat ik er na 1 maand weer op uit gekeken zal zijn.) Ik wil óók 100 followers en wekelijks give-aways doen. Ik wil óók kekke foto's uploaden met mijn eigen super-deluxe watermerkje tegen copy-cats. En ja, ik wil zelfs mijn eigen webshop waar ik mijn crafts kan showen.

Zo komen we toch weer terug bij mijn DayZeroProject; ik wil altijd alles tegelijk (zie video ter ondersteuning)




Er was dus wat ordening in de chaos nodig en dus besloot ik zo'n lijst op te stellen. - KLIK voor de tussenstand. - Ik geloof ik dat ik, zolang het duurt, toch stiekem af en toe mensen ga vervelen met mijn problematiek rondom al mijn wensen en verlangens. #81- 'Een blog starten en tenminste 10 blogs posten (1/10)' moet tenslotte ook worden afgetikt.

2 opmerkingen:

  1. Wat ben jij een schrijf-talentje zeg!
    Bedankt voor je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Extreem late reactie maar alsnog bedankt! :) Ik kijk met genoegen naar jouw outfits/creaties/toffe ideeën dus jij ook bedankt voor de inspiratie!

      Verwijderen