31 jan 2013

Update 6




2013. Een nieuw jaar, nieuwe kansen, en veel, héél veel te doen.



Het is inmiddels bijna februari en dat betekent dat er alweer 1/12e van dit kersverse jaar op zit. Daarmee kom ik bij mijn resolutions (in de volksmond 'goede voornemens' genoemd). Zoals bovenstaand plaatje dan ook spottend vertelt; ik ben niet HEUL goed in het naleven van mijn voornemens. Toch stel ik ze netjes elk jaar op om vervolgens ook elk jaar weer te kunnen concluderen dat er niets of weinig van terecht is gekomen. Waarom die moeite hoor ik je denken? Tsja. Het geeft mij toch een bepaalde mate van voldoening. Eventjes verander ik van de eeuwige pessimist in een ras optimist. Eventjes leid ik een ordelijk leven en eventjes, maar dan ook echt eventjes, zie ik mijn toekomst helder. Ach.. Het houdt je van de straat.

Bijna februari dus.. Veel van mijn voornemens zijn alweer long gone dus ik besloot ze er maar weer eens bij te pakken. (Ik had ze namelijk netjes ergens genoteerd) Ik citeer 'DZP DZP DZP DZP DZP DZP DZP' en 'Blog updaten & up-to-date houden (+ voor maart tenminste 5 nieuwe volgers)'
Hmmm.... Oja! DZP, het 'projectje' waar ik vorig jaar mee ben gestart en waarmee ik net op 1/5e zit. Hoewel de lijst met 101 doelen netjes in mijn kamer hangt functioneert het meer als behang; je kijkt er naar maar je ziet het niet. Decoratief van aard.

Ik heb dan ook besloten om een poging te wagen en deze twee New Years Resolutions weer een kans te geven. Nouja, misschien kan ik beter mezelf een kans geven. DUS. De stand is als volgt:



Afgerond: 20 doelen
Mee bezig: 25 doelen
Tijd te gaan: 1 jaar, 7 maanden en 4 weken
Blog up to date? Check!
Aantal volgers; heel veel uiteraard, dus die 5 kunnen er ook nog wel bij. (grinnik)



O en ps: mel-will-tell lesjes volgen vast ook heel snel. (Gezocht; passie & toewijding.) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten