20 jun 2012

Liefde is.... Analoge Fotografie

Aangezien ik jullie niet alleen wil vermoeien met gezwets, gezever, gejammer, gemeier, geëtter, gezaag, gezanik en gezeik over mijn Day Zero Project hier eens een blogje over één van mijn hobby's; Analoge Fotografie!







Ik ben de trotse eigenaresse van deze 3 dotjes. Links de Diana Mini -'Petit Noire' en rechts de praktica MTL5 en Super TL2 (incl wide angle & macro lens). Mooi zijn ze hè?

Ik kan hier nu een ontzettend lang en overtuigend betoog houden waarom analoge fotografie zo fantastisch is (of voor sommige; wat het uberhaupt is) maar dat gaan we lekker niet doen. Als trouwe volger zal ik je iedere week verblijden met een plaatje van een plaatje uit mijn persoonlijke collectie, inclusief de 'how-to's' uiteraard! Dus vrees niet; to be continued.


ps: kun je nou ECHT niet wachten? KLIK!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten