25 jun 2012

Mel-will-tell: lesjes Analoge Fotografie coming up!


Na enige tijd in dubio ben ik tot het volgende gekomen; ik ga jullie, mijn trouwe volgers, meenemen op reis door 'lomo-land'. Rekening houdend met het feit dat er mensen zijn die niet van het bestaan van analoge fotografie weten zal ik beginnen bij het volledige 0-punt. Jullie zijn slechts enkele blogjes verwijderd van een creatieve geest, een fotografische kijk op het leven, (wieweet net zo'n arrogante.. eeh zelfbewuste schrijfstijl als ondergetekende) maar belangrijker nog;

dit soort pareltjes... 











  

- Copyright!!


Ik zal het hebben over soorten camera's, films (voor de leken; fotorolletjes), technieken, ontwikkellen, inscannen etc etc. Blijf dus vooral kijken lieve kijkbuiskindertjes!
Heb je NU al één of meerdere brandende vragen? Stel ze gerust! :)

1 opmerking: