19 jun 2012

Update 2

Lieve trouwe lezers.

Schrok ik toch even toen ik naar mijn 'Daisypath' keek en zag dat ik slechts 2 jaar 3 maanden en 2 dagen over heb om deze lijst te voltooien. Maar laten we, zoals altijd, positief blijven. Zoals jullie allemaal gezien hebben ben ik stiekem toch echt wel bezig met het één en ander. Dus zie hier; update 2!



4. Op de startdatum van dit DayZeroProject een brief schrijven naar mijzelf die ik pas weer mag openen op de einddatum
Yesss. Done & Done. Ik heb hem goed opgeborgen zodat ik niet in de verleiding kom om stiekem toch tussendoor even te kijken. Ik hoop niet zodanig goed dat ik hem over 2 jaar, 3 maanden en 2 dagen niet meer kan vinden.

6. 2 mensen overtuigen ook zo'n lijst te maken (1/2)
Gelukt, bedankt Annelies! KLIK   (Ps: Mocht je nou ook zo overtuigd zijn door mijn verhaal. Maak dan snel ook zo'n prachtige lijst en laat het me weten!)
  
22. Een kleurboek vol kleuren
Iets in mij wilde persé een Disney kleurboek. Dat andere in mij heeft nu spijt. Hij heeft wel heel VEEL kleurplaten. Mooi istie natuurlijk wel.






23. Een meerdaags festival bezoeken
Pinkpop, wat was je fijn <3



  
31. Een liedje schrijven
Vandaag begonnen met de tekst. Nu nog een instrument leren spelen om dan de hitlijsten in knallen. (Ja Arjan, je leest het goed!)

52. 1 maand lang geen alcohol drinken
HELL YEAH. Geen druppeltje. Een overwinning? Zeker! Iets aan over gehouden? Nope.. (Op de 2 euro voor Diederik na dan..)

83. 6 maanden lang mijn inkomsten en uitgaven bijhouden. (0/6)
Uitgaven bijhouden is enigszins confronterend. Ook het rond sjouwen van ' the little black book'  is minder plezierig dan het klinkt. Laten we hopen dat er een wijze les uit te halen valt.

85. Meedoen aan een vlooienmarkt met een eigen kraampje en tenminste 50 % vd opbrengst in mijn DayZero-spaarpot doen
Zoals eerdere jaren heb ik afgelopen Koninginnedag met een kraampje bij mijn paps en mams in de wijk gestaan om oude spulletjes te verkopen. Kleding, oorbellen, boeken en andere bende; je kent het wel! Met een opbrengst van 90 euri is er toch mooi 45 van in mijn spaarpotje beland.




 


Ik zie graag allerhande enthousiaste reacties tegemoet die mij stimuleren NOG beter aan de slag te gaan. Bedankt.
O en voor de gehele lijst  KLIK.

  

2 opmerkingen: