2 jul 2012

Update 3

Goed als dat ik bezig ben volgt hier alweer mijn 4e blog van juni en 3e DZP update. Eerst wil ik jullie even wijzen op mijn nieuwe lay-out. Mooi hé? Althans.. voor een beginner dan. Ooit hoop ik een vetcoolgave header te regelen (ja je leest het goed, regelen, niet zelf maken. (mocht je dus tijd&zin over hebben; ik hou me aanbevolen)) en een eigen domeinnaam te hebben. Vooralsnog bestaat er nog steeds een kans dat dit slechts een bevlieging is dus totdat ik zekerheid en continuiteit heb hou ik het even bij deze basic lay-out. Ik zeg altijd maar zo; doe maar normaal, dan doe je normaal.

16. 26 films kijken die ik nog niet heb gezien, elk beginnend met een andere letter van het alfabet (3/26) - Kingdom of Heaven/ Project X/ Where the Wild things are
Als ik vanaf 1 januari met dit puntje was gestart was ik nu waarschijnlijk al klaar geweest. Ik kijk redelijk veel films. Desalniettemin ben ik hier toch met goede moed mee begonnen want ik zeg óók altijd maar zo; beter laat dan nooit. Ik zal jullie niet elke keer lastig vallen met films die ik gezien heb maar ik wil toch even op deze film ingaan;



Dit was namelijk echt een fantastische film. Gebaseerd op het prentenboek-verhaal Max en de Maximonsters. Prachtig om te zien hoe goed de belevingswereld van een 9-jarig jongetje wordt uitgebeeld. Ook de soundtrack vond ik erg sterk, het voegde echt veel toe. Dikke aanrader dus!

56.10 kaarten via postcrossing sturen (5/10)
Dit is me toch een potje leuk! [DIT is de website.] Zodra je ingeschreven staat kun je adressen genereren en krijg je bijbehorende profielen van de eigenaren van die adressen te zien. Daarin schrijven ze wat voor soort kaarten ze graag krijgen of wat hun hobbies zijn. Je kunt er per keer 5 versturen en voor elke kaart die daadwerkelijk ontvangen is 'speel' je weer een plekje open zodat je weer een kaart kunt versturen. Zodra iemand jouw kaart heeft ontvangen komt jouw adres in de roulatie waardoor iemand jou een kaartje kan sturen. Tot nu toe is er 1 van mijn kaartjes geregistreerd wat betekent dat ik al 3 nachten onder mijn brievenbus lig te wachten op een kaartje van iemand ergens ter wereld. Tot nu toe heb ik kaartjes naar Nederland, Rusland, USA, Wit-Rusland en Duitsland mogen sturen. Erg fijne bezigheid kan ik je vertellen :)


82.Een tumblr starten en een jaar lang tenminste 1 keer per week posten (3/52)
Ik moet toegeven, een kinderhand is snel gevuld. Tumblr is leuheuk![ KLIK voor mijn Tumblr. ]Alle foto's die je ziet zijn analoge foto's die ik zelf heb gemaakt. Je kunt inprincipe elke foto die je tegenkomt op andere accounts 'rebloggen' zodat het ook op jouw dashboard verschijnt. Hij is fijn hoor, maar hoe tof is het als jóuw foto's worden gereblogd en geliked! Dus voorlopig hou ik het daarbij. Wel ben ik nog redelijk loner dus mocht je een account hebben, FOLLOW ME!


87.1 week lang iedere dag een kraslot kopen
Om dan toch maar in de positieve sferen van deze update te blijven; dit is ook al leuk. Tot nu toe 2 loten gekocht en jawel; 1 lot teruggewonnen! Hoewel het geen 50duizendeuro is ben ik toch heel gelukkig. Op naar de volgende 5!


70. 5 keer naar Berlijn (0/5)
Aanstaande zaterdag ga ik voor de derde keer alweer naar Berlijn. Deze stad heeft 2 jaar geleden namelijk mijn hartje gestolen. Het is er gewoon heel fijn. Toen ik had verzonnen om te starten met mijn DZP was ik al 2 keer geweest. Dag mag de pret uiteraard niet drukken want ik weet zeker dat 5 keer in 2eneenhalfjaar gaat lukken. Jullie kunnen een uitgebreid (foto)-verslag verwachten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten